Follow us on...
Follow us on G+ Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
Register
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Status
    Offline
    amaulana8's Avatar
    Baru Gabung
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    14
    Reviews
    Read 0 Reviews
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Feedback Score
    0

    Post ask......RB 433 sering mati pagi sampe siang

    Click here to enlarge
    buat para master master mohon bantuannya rb 433 aku sering mati, yang bikin aku bingung dia matinya tiap pagi ampe siang...jadinya kita musti cabut colok tuh powernya...Click here to enlarge
    mohon dengan sangat .....

  2. #2
    Status
    Offline
    c0nf's Avatar
    Contributor
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Bandung, Indonesia
    Posts
    1,816
    Reviews
    Read 0 Reviews
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Feedback Score
    0

  3. #3
    Status
    Offline
    Yudhiez's Avatar
    Member Senior
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Solohadiningrat
    Posts
    302
    Reviews
    Read 0 Reviews
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Feedback Score
    0
    coba ganti adaptornya

  4. The Following User Says Thank You to Yudhiez For This Useful Post:


  5. #4
    Status
    Offline
    amaulana8's Avatar
    Baru Gabung
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    14
    Reviews
    Read 0 Reviews
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Feedback Score
    0
    Click here to enlarge Originally Posted by Yudhiez Click here to enlarge
    coba ganti adaptornya
    makasi semuanya.ternyata setelah di utak-atik ada satu mini pce yang ga bener (diagnosa sementara).karang dah ga mati lagi...

  6. #5
    Status
    Offline
    harryarifin79's Avatar
    Newbie
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    37
    Reviews
    Read 0 Reviews
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Feedback Score
    0
    maksudnya gimana tuh gan mohon pencerahan sbab yang ane punya juga hampir sama kayak gitu cuma bedanya malem yang suka mati / RTO jadi musti cabut colok kabel power ke mikrotik.
    Tolong pencerahannya gan
    TrimsClick here to enlarge

  7. #6
    Status
    Offline
    amaulana8's Avatar
    Baru Gabung
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    14
    Reviews
    Read 0 Reviews
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Feedback Score
    0

    Smile

    Click here to enlarge Originally Posted by harryarifin79 Click here to enlarge
    maksudnya gimana tuh gan mohon pencerahan sbab yang ane punya juga hampir sama kayak gitu cuma bedanya malem yang suka mati / RTO jadi musti cabut colok kabel power ke mikrotik.
    Tolong pencerahannya gan
    TrimsClick here to enlarge
    maaf den ternyata diagnosa saya mentah semua,besoknya rb 433 saya mati2 lagi...tapi klo di idupin di bawah saya panteng tanpa mini pce ga mati2....kira2 gmana tuh ?Click here to enlarge

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. mikrotik w sering mati sendiri
    By labeneamata in forum General Networking
    Replies: 0
    Last Post: 12-04-2010, 11:55
  2. (ask)kok mikrotik sering mati sendiri???
    By Lucky^net in forum Beginner Basics
    Replies: 20
    Last Post: 20-11-2009, 23:46
  3. [ASK]Access Point yang sering diskonek ketika siang
    By vincenzo in forum Wireless Networking
    Replies: 12
    Last Post: 15-07-2009, 17:29
  4. adaptor sering mati
    By ruky_oke in forum Wireless Networking
    Replies: 11
    Last Post: 24-02-2009, 06:35

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •